4. helmikuuta 2016

Fifty shades of blonde

Joulukuinen makeover-päivä oli mukava onnenpotku, jonka ansiosta pääsin oranssista hiusväristä. Kuten täällä blogissakin on jo näkynyt, päädyttiin melko luonnolliseen vaaleaan, sillä mulla oli taas toiveena päästä lähelle omaa väriä. Haluaisin jonain päivänä tyytyä täysin omaan väriin, lopettaa värjäilyn ja antaa hiusten kasvaa kaikessa rauhassa. Ihan hyvällä mallilla tää kasvatus onkin, sillä juurihan mulle viime keväänä leikattiin kamalan lyhyt polkka.

Mun hiukset värjättiin 8 asteiseksi ja taitettiin hyvin hyvin kylmäksi, mutta eihän tuo tuhka kauaa hiuksissa viihtynyt. Olen itse laittanut nyt muutaman kerran tyveen 7.1 sävyistä väriä, sillä oon todella tykästynyt hieman tummempaan ilmeeseen. Jälleen kerran saa harmitella omaa hiuslaatua ja kuntoa, sillä kaikki nää hiusvärit katoaa hiuksista liian nopeasti ja jatkuvasti saisi olla freesaamassa jos haluaisi pitää värin täydellisenä. Varmaan taas jossain välissä alkaa kyllästyttää vaivannäkö ja hiukset saa taas olla ihan rauhassa.


Sitten pidennyksistä asiaa. Mä olen nykyään hyvin laiska pidennysten käyttäjä, mutta silti ne pitää aina olla varalla, sillä onhan se kiva baariin lähtiessä tehdä hieman tukkataikoja. Omat hiukset alkaa viimeinkin oleen sitä mittaa, että sulautuvat hieman helppommin pidennyksien sekaan, mutta usein sitä sipasee hiukset vain näyttävälle poninhännälle.

Ylläri kuitenkin on, että käytössäni olevat pidennykset ovat yhä samat kuin syksyllä eli Chloe'silta saadut, jo kertaalleen värjätyt clip-onit! Nämä lisäkkeet ovat joutuneet käytössäni melkoisen rääkin läpi: on menty vaaleasta kupariin ja siitä vielä tähän tummanvaaleaan, mutta kaiken ne ovat kestäneet. Okei, onneksi aiemmin käyttämäni kupari on kevytväri eli se oli melko helppo saada pois syväpuhdistavalla shampoolla ja raidoituksella, mutta ovat nämä pidennykset kokeneet enemmän kuin mitkään aiempani.


Positiivinen yllätys on tietenkin ollut pidennysten laatu eli hiukset ovat edelleen kauniit ja täysin käyttökelpoiset. Eivät tietenkään niin silkkiset kuin alunperin, mutta en olisi osannut kuvitella, miten hyvänä ne pysyvät. Aiemmin saatoin vain kehua näiden pidennysten ensivaikutelmaa eli pehmeyttä ja pakkauksen suurta kokoa (vinkvink 140g), mutta nyt voin ainakin hehkuttaa ja suositella.

Eli 50cm pitkistä #22 Beach Blonde- pidennyksistä lähdettiin ja mutkien kautta päädyttiin luonnollisen mittaiseen ja väriseen tukkaan. Tykkään! Tällä hetkellä olen niin tyytyväinen, ettei mikään hiusmuutos kutkuttele.

2 kommenttia :

  1. iihanan sävynen tukka! kyllä mä ainakin tykkään tosi paljon!!

    http://katilahtinen.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et toimii! onhan tää elämä paljon helpompaa kun tyytyy siihen "oman" väriseen tukkaan :D

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan