5. tammikuuta 2016

Ulkoilutyyli

Siinähän se vuosi vaihtui ja jälkeen jäi vain krapula. Vielä lauantai-iltanakin mietin, että tää voisi olla SE vuosi kun ryhdyn tipattomalle, mutta pöh, ei mitään sellasia höpötyksiä. Otankin koko vuoden tavoitteeksi juoda alkoholia hillitysti ja hallitusti. Tätä pääseekin heti harjoittelemaan, sillä lähetään illansuussa Mikan ja hänen kaverin kanssa minilomalle Tallinnaan. Aijai mun vatsa huutaa buffettia, tosin vain ruokia...

Muuten vuoden ensimmäiset päivät ovat rullanneet ohitse vähän huomaamatta. Olen darrailun vastapainoksi lukenut, siivonnut ja touhukkuuden puuskissani päässyt vähän jopa ulkoilemaan. Osa syy tähän ulkoiluintoon on ollut nää mun ihanat ja lämpimät ulkoiluvaatteet! Ennen olen ollut vähän huolimaton pukeutuja, vaikka mukavuudenhaluinen olenkin, ja tämän vuoksi palellut aina aivan syyttä suotta.

Oon päässyt näitä kirpsakoina pakkaspäivinä koeajamaan uusia toppahousuja (2€ Uffilta!) ja löysin jopa kellariin unohtuneen muhkean tuubihuivin, joka mätsää hyvin mun rakkaimpaan ulkoiluvaatteeseen eli pääpantaan. Kai sitä siis mielellään käy vähän aurinkoa katselemassa jos samaan aikaan voi pukeutua pinkkiin sekä pysyä lämpimänä?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan