23. tammikuuta 2016

Kampausmallina

Osallistuin alkuviikosta Schwarzkopf professionalin järjestämään kampauskoulutukseen. Koulutettavat olivat Glitterin työntekijöitä ja meille malleille ideoitiin ja toteutettiin simppeleitä kampauksia, jotka olisi myyjänkin helppo liikkeessään tehdä. Koska kyseessä oli nimenomaan Glitterin koulutuspäivä, käytettiin kampauksissa heidän hiustuotteita ja -koruja, joten päästiin mekin samalla tutustuaan valikoimaan paremmin.

Mulla oli porukan lyhyin ja tavallaan ehkä haastava tukka, sillä malli on tällä hetkellä aika kerrostettu. Lisäksi suora ja lasimainen hius vaati jonkin verran hiustuotteita ja muotoilua ennen kampaukseen asettelua. Mun hiukset siis kiharrettiin nopeasti suoristusraudalla, kiinnitettiin kierrepinneillä ja viimeisteltiin aika säihkyvällä hiuspannalla. Tykkäsin kampauksesta kovasti ja oon itsekin joskus yrittänyt samantyylistä kiinnitystä väkertää, mutta nyt nää kierrepinnit mullisti mun maailman!



Onneksi saatiin pitää hiushärpäkkeet, sillä mun tarvii oikeasti opetella noiden pinnien käyttö. Kampaaja kiinnitti ne parissa sekunnissa ja nuttura pysyi paikoillaan seuraavat 12 tuntia, jotka sisälsivät jopa shoppailua. Jos sitä opettelisi tekemään hiuksiin muutakin kuin sen saman sotkunutturan. Lähteissä saimme vielä lahjakassit, jotka tekee kyllä joka kerta niin iloiseksi. Tällä kertaa kaikki tuotteet olivat ennestään mulle vieraita, joten tuotetestailua luvassa ☺

6 kommenttia :

  1. Nyt heräs kiinnostus noista kierrepinneistä, mitä ihmeitä ne on? :D Kuulostaa hyvin mullistavalta keksinnöltä..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://aviksenpaja.fi/shop/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/a/haircurlm10_2.jpg

      Eli pinni vaan "ruuvataan" hiuksiin ja pysyvyys on aika huikea :D

      Poista
  2. Okei, en oo ikinä kuullu noista kierrepinneistä ja nyt kaipaan niistä jonkun erillisen postauksen tai jopa videon :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm pitäisköhän sitä sit ottaa itseä niskasta ja väsätä joku video.. :o jos nyt ensin kuitenkin harjoittelen käytön!

      Poista
  3. Ei nyt liity aiheeseen, mutta näistä kuvista mulle tulee ihan mieleen Malla Malmivaara! :D

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan