4. joulukuuta 2015

Meikkihehkutuksia

Pitkästä aikaa vähän tyttöhömppää eli hehkutusta ja vuoden 2015 parhaita meikkilöytöjä. Mullahan on ollut vuosia luottotuotteet tällä saralla, mutta viime aikoina olen päivittänyt meikkipussia varsin rankalla kädellä. Iso syy muutokseen on H&M:n meikkivalikoiman päivitys eli enää ei ole saatavilla mun luottopuuteria tai kulmakynää, vaan sitä piti suunnata kaupoille korvaavien tuotteiden hankintaan.

Tää metsästys on tietysti joka ikinen kerta aivan yhtä perseestä, sillä huteja tulee aina ja mä käytän sitten vaikka hampaat irvessä nekin ostokset loppuun. On siis iso onni ja autuus löytää tuotteita, jotka voi ostaa kerta toisen jälkeen ja vieläpä lähikaupasta.


Maybellinen Fit Me - meikkivoidepuikko on tän vuoden paras löytö, sillä mä kyllästyin nestemäisiin meikkivoiteisiin. Aina oli väärä sävy, lopputulos liian maski tai liian ohut ja ennen kaikkea levitys vei aikaa. Tämä anti-shine stick on nopeuttanut mun duunimeikkausta hirveästi eli ei mee montaa minuuttia kun on levitykset tehty ja näppylät piilossa. Tämä ei ole tietenkään niin riittoisaa kuin vaikka nestemäinen meikkivoide, mutta vei täysin mun sydämen ja on vain plussaa, että Maybellinen meikit ovat usein Tokmannilla tarjouksessa.

Muuten mulla on yhä käytössä Ebaysta tilattu varjostuspaletti sekä H&M aurikopuuteri. Kivipuuteri ja hohtopuuteri ovat hakusessa, sillä H&M:n nykyisestä valikoimasta ei löydy entisen veroisia ihanuuksia. Otetaan siis suosituksia vastaan!?


Tokmannin -40%-kyltit rohkaisivat tutustumaan Maybellinen valikoimaan vähän enemmänkin ja tämä Brow satin-kulmakynä oli ihan hauska vekotin niiden H&M:n kulmakynien jälkeen. Vähän epäilin mahtaako kynänkärki pysyä riittävän terävänä, mutta hyvin on toiminut ja tämä medium brown on ollut oikein hyvä sävy.

Multa löytyy entuudestaan jokusia luomiväripaletteja, mutta parhaat sävyt loppuvat liian aikaisin ja muut "turhat" tms. kirkkaat värit jäävät käyttämättä. Pitäisi ilmeisesti alkaa ostaa yksittäisiä luomivärinappeja, mutta ne joutuu aina hukkaan, joten tälläinen paletti on kätevyyden huippu. Nude-sävyt on se mun juttu ja tässä The Nudes-paletissa on kivasti sekä hohtavia että mattavärejä.


Tässä muutamia suosikkeja huulimeikeistä eli vaikka mun huulipunavalikoima on ihan kiva, on multa puuttunut huulikiillot. Essenceltä löytyi muutama ihana ja edullinen mattakiilto ja vähän houkuttaa käydä tsekkaamassa loppukin sävyvalikoima. Nää mattavärit levittyy tosi nätisti ja kestää hyvänä kuivattamatta kuitenkaan huulia.


Se Essencen meikkihylly oli melkoinen aarrearkku ja oli pakko vetää raja johonkin. Syksyn runtelemille kynsinauhoille argan-öljyä, joka tuoksuu hyvälle ja tekee ihmeitä. Mä olen ennen hieman vähätellyt tälläsiä öljyjä, mutta kyllä mä nyt olen ihan vakuuttunut ja läträän tätä viikottain.

Kynsionnea lisäsi saman merkin nudekynsilakka, joka jättää kynnenpinnan kevyesti mataksi/puuterimaiseksi. Ensimmäisellä levityskerralla meinasin hätäillä ja haukkua lakan koostumuksen liian ohueksi, mutta kuivuessaan se osoittautuikin huomattavasti peittävämmäksi.

Voin suositella näitä kaikkia myös teille, mutta muistakaapa vinkata mulle niitä puutereita! Mun poskipäät kaipaa jo ihanaa hehkua..

9 kommenttia :

  1. Tuo meikkivoidepuikko kuulostaa niin mielenkiintoiselta! Ehkä josain kohtaa uskallan itsekin ostaa sen kokeiluun:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen kyllä todella! Edullinen hinta ja kätevä vaikka kulkemaan mukana koululaukussa :)

      Poista
  2. Maybellinen meikkivoide puikot on parhautta. Suosittelen myös maybellinen pan stickia. Todella hyvä ja itsellä kesti kauan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin etsimässä tota muttei löytynyt :( oiskohan toi sit peittävämpää ja ns. rasvaisempaa, sillä tää anti-shine jättää vähän puuterimaisen pinnan japeittää vaan todella kevyesti

      Poista
    2. Se on ainakin omasta mielestä juurikin peittävämpi ja rasvaisempi kuin tuo antishine. Se tuntuu kaupassa testatessakin enemmän meikkivoiteelta kuin tuo toinen :) Täältä maaseudulta pan stickejä löytyy cittareistakin, suosittelen koluamaan kaikki kaupat läpi! Vaivan arvoista, mun luottomeikki! :)

      Poista
    3. Hmm täällä cittari tuotti pettymyksen mut tarviipa etsiä vielä! Olisi ehkä ihan hyvä olla nykyisen puikon rinnalla jokin peittävämpikin, vaikka tää anti-shine onkin ihan ykkönen arkeen :)

      Kiitos vinkistä!

      Poista
  3. Super kivoja meikkihehkutuksia!♥ Ihania huulipunia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvät meikkilöydöt on aina parhautta :D

      Poista
  4. Mulla kävi pari kk sit ihan sama juttu kulmakynän kaa ja ostin ton saman kun sä sillon! :D mikä mäihä

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan