3. syyskuuta 2015

Tukkataikoja

Palataanpas jutun ääreen tukkahöpinöiden kanssa. Syksy tulee, päähän putkahtelee hiustyyli-ideoita, sormet syyhyää, mieli muuttuu, muuttuu uudestaan...

Tämä tuttu kaava toistuu vuosi vuoden perään eli lähiaikoina on jälleen makeovereita luvassa. Olo on kesän jäljiltä vähän suttuinen ja tylsä eli uutta ilmettä ja piristystä kaivataan suuresti. Toki ehdin jo tuossa loppukesästä lankeamaan siihen hattaranpunaiseen festaritukkaan, joka oli kiva ehkä kolmen päivän ajan. Miten yllättävää. No ainakin tuli täydennettyä hiusväri- ja -maskivarastot seuraavaa kertaa varten.


Kävin pastellitukan kera myös hiusmallina Stockalla Rakkaudella hiuksillesi-tapahtumassa, jossa esiteltiin Moroccanoilin ja Sexy hairin tuotteita. Päivän aikana oli kolme näytöstä, joissa toteutettiin simppelit kampaukset ja on se vaan ihanaa istua siinä penkissä kun joku ammattilainen tekee ja kähertää niitä hiuksia. Vähän tuli ikävä lapsuuteen, jolloin äidillä oli tapana harjata ja hipsuttaa päätä, mutta ehkä mun tarvitsee nyt kouluttaa poikaystävä tähän tehtävään...

Kotiin viemisiksi saatu lahjakassi sisälsi taas huipputuotteita ja mä olen tainnut löytää suosikki shampoon ja hoitoaineen. Oon aina ollut vähän skeptinen (pihi) vähän hinnakkaampien tuotteiden suhteen ja ajatellut, että samahan se on pesenkö mä kolmen vai kahdenkymmenen euron shampoolla. No olen nyt muutamia viikkoja käyttänyt sännöllisesti Moroccanoilin  Repair- tuotteita ja mun hiukset voi hyvin. Latva ei tunnu enää sellasilta ohuelta haperolta, vaan on paksu ja jämäkkä ja hiuksissa on kivasti tuuheutta. Saatan olla koukussa ja joutua sijoittamaan jatkossa laadukkaampii tuotteisiin.

2 kommenttia :

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan