25. syyskuuta 2015

Mahtava kirppispäivä!

Mulle on tän kuun aikana kertynyt jo jonkin verran kuvattavaa ja esiteltävää, mutta tänään oli niin hyvä päivä ja oon niin fiiliksissä kirppikseltä hamutusta saaliista, että päädyin kuvaamaan löydöt saman tien. Odotelkoot muut ostokset vuoroaan ja hyvällä lykyllä ehtivät ennen esittelyä jopa asu-kuviin, saa nähdä.

Töiden jälkeen siinä kotimatkalla tuli mieleen, että miksipä en poikkeisi Malmin Pöytäparkissa kun kerrankin olen sen aukioloaikoihin liikkeellä. Tätä kirppistä olen jo vuosia hehkuttanut ja jälleen kerran sitä lähti hymy korvissa ostoskassin kanssa kotiin. Samalla tuli myös moitittua itseään, että miksei tätä oikeesti harrasta nykyään yhtään useammin, sillä mä saan ihan älyttömät kiksit kun saa tuntikaupalla tonkia tankoja ja vetää perässä pursuilevaa ostoskoria.

Tänään ei edes tarvinut muistutella itseään lähestyvästä talvesta ja jättää kesärytkyjä hyllylle, sillä törmäsin kerrankin kaikkeen ajankohtaiseen. Olen tällä viikolla yrittänyt metsästää mustaa laukkua ja karvaliiviä, joten ei kyyneleet olleet kaukana kun rohmusin nää äkkiä kainaloon ennen kuin joku pian ehtii ensin.


H&M:n tilava ja hyväkuntoinen tekonahkalaukku oli kyllä just eikä melkein sellainen mitä olen etsinyt ja olin jopa yllättynyt siitä miten ryhdikäs ja käyttämättömän oloinen laukku on. Ruskea hippilaukku on Berskan ja tää nyt oli ehkä vähän kesäinen, mutta tämän näen mukana seuraavalla ulkomaan reissulla, sillä vetää sisään just hyvin mun kameran. Laukut yhteensä 3,50€.

Pääkuvassa näkyy myös tummanruskeat nahkahanskat sekä vähän huonosti näkyvä musta-vihertävä jättijättihuivi. Nämä yhteensä 2,50€. Voi kyllä sitä nyt odottaa hieman positiivisemmalla mielellä syysaamuja.


Dinskon nahkaiset nyörisaappaat pienellä korolla kustansivat 5€. Mä tuossa viime kirppisreissulla ostinkin yhdet korolliset saappaat, mutta nää oli niin hyvät jalassa ja henkivät jotain maija poppanen-fiilistä, joka vetosi täysillä. Saa nähdä pärjääkö ne aiemmat saappaat näille ja lähteekö takaisin kiertoon.


H&M:n takki oli i-h-a-n-a. Istui päälle kuin hansikas ja jälleen mä mietin, et onko tätä ikinä edes käytetty. Tykästyin niin hirveesti, että taidan laittaa nahkatakin tai pari kiertoon kun ei ne enää vaikutakaan niin kivoilta tän rinnalla. Hintaa 4€ lol.

Vilan karvaliivi on vähintään yhtä loistava löytö kuin takki tai ehkä jopa parempi, sillä mä tosiaan olen etsinyt netistä ja keskustan liikkeistä kivaa, mutta edullista liiviä. Sanotaanko vaikka näin, että 3€-hintalappu sai mun sisäisen nirson onnenkyyneliin. Mä jo poseerasin peilille liivi tuon takin päällä ja sopi meinaan aika helkkarin hyvin.


Ja koska mulla on tänä syksynä ollut taas älytön himo nahkavaatteisiin, en voinut jättää Bik bokin tikkikuvioitua hametta ostamatta. Hintaa  yksi euro ja jälleen istuu kuin valettu. Yllättävän harvassa on meinaan nahkahameet, jotka laskeutuvat takaa nätisti.

Lisäksi löytyi eurolla H&M:n perus mustat shortsit, joissa oli laput yhä kiinni. Ikinä ei voi olla liikaa mustia hyvin istuvia shortseja.

Ja kyllä, nyt kehotan jokaista viemään ylimääräiset vaatteensa kirppareille, jotta voin tulla tonkimaan ja tuoda ne omaan kaappiini. Suosittelen myös taas tätä mun vakkarikirppistä ☺

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan