29. kesäkuuta 2015

Pitsikimono ja Street Gastron eväät

Heti alkuun lyhyt info ilman sitä kirosanalitaniaa, jota tekisi kyllä mieli käyttää. Mulla läppäri vetelee viimeisiään ja tää kirjoittaminen ja kuvien työstäminen tänne on liian haasteellista mun hermoille. Asiaa ja kuviakin olisi hirveä määrä, mutta yritän jatkossa käyttää vaikka Mikan konetta tai sitten vippaan tulistuneena koneen roskalavalle ja käväsen Gigantissa. Jouduin käynnistään koneen äsken neljä kertaa uudelleen ja nyt en voi edes näppistä näppäillä liian voimakkaasti tai tää sammuu. 

Tästäkin syystä viime aikoina datailu on jäänyt vähän vähemmälle ja olenkin käyttänyt tehokkaasti arvokasta aikaani vaatekaupoilla sekä ruokapöydän ääressä. Kunhan tässä kerään voimia niin ostospostauksia luvassa, sillä alennusmyynnit ja jälleen herännyt ebay-innostus... ♥ 


Kimono on tosiaan Ebaysta ja kaverina fb-kirppikseltä ostetut Topshopin nahkaiset sandaalit. Oon hyvin herkkäjalkainen ja kaikkien kesäkenkien aiheuttamat rakkulat itkettää joka vuosi, mutta näillä kengillä oon ehtinyt jopa shoppaileen tunteja ihan ilman kipuja. Rentoon kesätyylin kuuluen kulkee Fiorellan reppu mukana, mutta tän nuhaisuuden vuoksi oon pitäytynyt pitkissä lahkeissa, mutta jokainen varmaan osaa kuvitella tän kimonon ympärille niin kesäisiä asuja.

Pitäisi varmaan alkaa postaan jonkinmoista ruokapäiväkirjaa, jotta voisin jakaa mahtavia ravintolavinkkejä. Tää ravintolaharrastus alkaa oleen aika isossa osassa arkea ja pakko käydä-raflalista senkus vain kasvaa. Instagramissa aika hyvin niitä ruokakuvia näkyykin, mutta alla kuva viime viikolta kun kävimme Iso Roballa Street Gastrossa. Niin maukasta ja raikasta, juuri sopiva annos mun nälkääni, tosin vähän iski annoskateus ja olisin voinut vaihtaa oman kanani Mikan härkään.


20h haudutettu etuselkä, BBQ kastike, salaatti, valkosipulimajoneesi, tomaattisalsa, pikkeli punasipuli, sitruuna jogurtti, kevätsipuli.

8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Niin on! meinasin laittaa muistankin samalla tilaukseen mut päätin odottaa ja tsekata vastaako kolttu kuvia :D

      Poista
  2. haluisiko linkata kimonon? joutuko maksamaan tulleja, minulla ei kokemusta ebaysta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota juuri mun omaa ei enää ole myynnissä mutta samanlaisia löytyy useilta muilta myyjiltä: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=lace+kimono&_sacat=0

      Eikä tullut tulleja kun tilaan aina vain niin halpoja juttuja :P

      Poista
  3. Blogisi pääsi kuuden parhaan joukkoon mun linkkaa blogisi-postauksessa! :)

    --->www.venla-cecilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Olis kiva kuulla sun työ- ja opiskelukuvioista!:) eli missä oot töissä ja viihdytkö, haitko opiskelemaan tms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa postauslistalta löytyy tälläistäkin asiaa! Mutta joo lyhyesti, hain kouluun ja pääsin mutta työt vie tällä hetkellä voiton :)

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan