25. kesäkuuta 2015

Juhannus -15


Satoi tai paistoi, meillä on nyt useampana vuonna ollut säästä huolimatta kivaa Ikaalisissa. Hyvä porukka, landen rauhaa ja kassikaupalla eväitä... Mä oon tainnut viime vuosina tottua tälläseen juhannuksen viettoon ja olikin kiva kun Mikan porukat lahjoittivat taas talon meidän käyttöön. Aiemmat juhannuksethan ollaan vietetty mökissä aivan naapurissa, mutta tätä koleaa jussia oli kyllä ihan kiva viettää kunnolla sisätiloissa.

Vähän oli flunssaa ja kuumeilua, joiden vuoksi mun juhlinnat jäivät aika vähiin tällä kertaa ja vietinkin jonkin verran aikaa vällyjen välissä hömppäkirjat kainalossa samaan aikaan kun pojat nauttivat tihkusateesta ja paljusta. Siideriäkin sai kantaa takaisin kotiin melkein yhtä paljon kuin mitä sitä Ikaalisiin kuskattiin, sillä vatsa tuli täytettyä lähinnä naminami ruuilla. Oli hamppareita, kyrsää, kermajuustoperunoita, sieniä, lihaa... Vastapainoksi muistettiin hankkia myös vihertäviä juttuja sekä mulle kasa hedelmiä ja marjoja.

Mä luotan siihen, että se kesä vielä käynnistyy kunnolla ja pääsee vielä juhlistamaan ja onhan noi kesän festaritkin vielä edessä. Tähän saumaan rauha ja chillailu  kelpas oikein hyvin.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan