5. toukokuuta 2015

Kotona

Teen varmaan ennätyksiä, sillä vuosi Vallilassa asumista takana eikä pahemmin ole muuttohalut ilmoitelleet olemassaolostaan. Toki mä yhä viikoittain selaan vapaita asuntoja ja haaveilen uuden kodin sisutamisesta, mutta kerrankin ajattelen järkevästi, että mulla on tällä hetkellä oikein hyvä katto pääni päällä. Putkiremontti kuitenkin kummittelee tulevaisuudessa eli muuttohommia on taas aikanaan luvassa, mutta toivottavasti tähän on vielä aikaa...

Mulla välillä tulee ja menee ihmeellisiä pesänrakennus ja -kohennusvimmoja, joiden aikana tekee mieli laittaa huonekalut vaihtoon. Tähän on kuitenkin löytynyt helppo ratkaisu eli saatan vaihtaa huonekalujen järjestystä kerran viikossa ja näin muutoksen kaipuu tyydyttyy hetkeksi. Olen myös ostellut milloin lamppuja, milloin mattoja, jotka sopivat sen hetkiseen fiilikseen. Onneksi Mika antoi mulle luvan siirtyä puunaamaan sen kämppää eli jee ainakin verho-ostoksia luvassa!


Täällä postaus asunnon viime esittelystä, jos se kiinnostaa. Suurin muutos aiempaan lienee iso kulmasohvani, joka tosiaan syö yksiön neliöitä tehokkaasti, mutta en valita paljoa, sillä kerrankin en istu ja syö päivästä toiseen sängyssä. Välillä kyllä tekee mieli laittaa sohva vaihtoon... Krhm mun sohvankantajat varmaan tykkää.

Vuoden asumisen jälkeen sain ostettua suihkuverhoon renkaat ja ripustettua verhon paikoilleen. Älytöntä miten paljon tähänkin meni aikaa, vaikka viikoittain kirosi läpimärkää kylpyhuonetta ja vannoi korjaavansa asian. Älyttömämpi juttu on kuitenkin, ettei mun kattovalaisimet toimi vieläkään. Jokin näin tavallinen asia, kavereista löytyy jopa sähkömiehiä, mutta siltikään lamppuja ei saa asennettua. No vielä jonakin päivänä...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan