20. maaliskuuta 2015

Kevätshoppailua

No enhän mä vieläkään ole saanut aikaiseksi postata fb-shoppailuistani, vaikka kuvamateriaaliakin löytyy jo valmiiksi. Tosin sitäkin pitäisi jatkuvasti olla päivittämässä, sillä shoppailu senkun jatkuu ja kevään tullen näitä pakko saada-juttuja tulvii mieleen aina vaan lisää. Oon tehnyt itseni kanssa pienen diilin, että kun myyn jotain vanhaa pois, voin ostaa uutta (ja halpaa) tilalla. Tällänen kierrätys toimii loistavasti, sillä jossain on aina joku, jolla on käyttöä tavaralle, joka mulla on vain pölyä keräämässä.

Tälleen keväällä on myyntiin putkahdellut ihania ja halpoja talvitakkeja sekä -kenkiä, mutta olen onnistuneesti tehnyt vain kevät- ja kesähankintoja. Trenssistä olen haaveillut jo muutaman vuoden, sillä vanha musta trenssini jäi aikoinaan isoksi ja nyt kevään innoittamana ostin vaihteluksi H&M:n vaalea takki.

Trenssin seuraksi tuli ostettua Mangon aivan uudenveroinen tekonahkainen ja juuri soppelin kokoinen laukku, jonne saa mahdutettua lompakon ja pikkutavarat. Mulla on jo pitkään ollut käytössä hervottoman kokoinen olkalaukku, jonka parhaat päivät on nähty kauan sitten, joten ajattelin totuttautua käytännöllisempään kokoon ja lopettaa koko omaisuuden mukana kantamisen. Toinen pikkulaukku on Zaralta ja juuri sopiva baarikäyttöön, sillä kotelolaukkuun mahtuu puhelin, puuteri, huulirasva ja rahat.


H&M 4€


Mango 5€


Zara 3€

Ps. Kirppis-tunnisteen takaa löytyy jatkossa myös fb-kirppikseltä tehdyt löydöt

2 kommenttia :

  1. Asu kuvaa trenssistä heti kun tarkenee! näyttää hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sitä jo ehdin koeajaa mut ehk parempi oottaa vielä vähän :D Kuvia tietty luvassa sitten joskus

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan