25. tammikuuta 2015

Onnekas

Niinhän siinä viimeinkin kävi, että me Mikan kanssa löysimme toisemme. Tulihan tässä jahkailtu ees sun taas jo toista vuotta, mutta voi iloksi todeta, että vältimme ainakin suin päin suhteeseen ryntäämisen karikot ja opimme tuntemaan toisemme.

Halusin mainita tästä jo viime vuoden puolella, sillä tää on mulle tietysti merkittävä ja suuresti mun elämään vaikuttava asia, mutta koska olen tavannut pitää yksityisemmät asiat omana tietona, pohdiskelin mitä täällä voisi kertoa. Joku oli jo ehtiny päättelemään, että yritän salailla parisuhdestatustani, mutta voin kertoa, että olisinhan mä asiaa varmaan hehkuttanut suuresti pitkin poikin mikäli se olisi mun tapaista. Voi kuulkaa, tällänenkin avautuminen tuntuu riittävältä.

Mikahan on ollut jo pitkään mulle elämän tärkeimpiä ja läheisin ihminen ja joskus tulikin mietittyä, että onko ihastumisessa mitään järkeä, sillä en halua menettää mun parasta kaveria. Kai me tavallaan ollaan totuttu ja kasvettu toisiimme kiinni, sillä melko tiiviisti vietettiin aikaa pian tutustumisen jälkeen kun me Lauran kanssa saatiin miesvahvistus meidän Malmin asuntoon. Tuon yhdessäelon jälkeen oli vaikeaa yrittää olla vain ystäviä ja nykyään voin sanoa, ettei siinä epäonnistuminen haittaa tippaakaan.

Joskus asiat ottavat aikansa ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ei oo meinaan ihan paskapuhetta.

Halusin vain vähän avata mun elämää ja kertoa, että nyt on ainakin syytä onneen.


Ps. Anteeksipyyntö kavereille, joita on tullut laiminlyötyä tämän kuherruskuukauden aikana.
En lupaa ettei toistu, mutta eiköhän tää tästä

15 kommenttia :

  1. Voi, hirmusesti onnea teille! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanasti kirjoitettu! Paljon onnea :)♥

    VastaaPoista
  3. Rakkaus on niin ihana asia <3 onnea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti jokainen kokee saman onnen :)

      Poista
  4. kyl sitä soutamista ja huopaamista sai hetken katellakin ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehhee onneks lopputulos oli vääntämisen arvone :D

      Poista
  5. Rakastuminen on niin ihanaa että siitä pitää nauttia ja on ihan ok vähän" laiminlyödä kavereita" kyllä ne tosiystävät odottaa ja ymmärtää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onneks mulla on niin mahtavia kavereita että ruikutusta on turha pelätä. Itellä on vaan välillä syyllinen olo kun saatan hehkutaa omaa onnea, muttei sitten olla nähny viikkoon tai pariin ja vaihdettu sen paremmin kuulumisia :3

      Poista
  6. Ihanaa tekstiä ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan