11. tammikuuta 2015

Kotiinpaluu


Kai se on vähän niinkuin uusi vuosi ja uudet kujeet ?
Kuten jotkut tääläkin tietää, mä olen välillä varsin päättämätön ja fiilikset muuttuu. Tästä syystä olen lol tällä erää päättänyt palata tänne takaisin, sillä jotenkin tuntuu ehkä silti luontevammalta jatkaa kirjoittelua sinne mihin jäätiinkin. Tietysti mulla on yhä hieman niitä aiempia ikäviä fiiliksiä, mutta yritän iskostaa päähäni, että blogi on mun ja voin kirjoittaa sinne miten ja mitä ja koska haluan. En siis koe tarvitsevani uutta blogia voidakseni purkaa tuntoja ja tuskia kun siltä tuntuu. Ja kenties tällä tavalla myös jotkut vanhat lukijat eksyvät pitkästä aikaa lukemaan mun kuulumisia.

Ulkoasumuutoksia on todennäköisesti luvassa enkä lupaa pysyä edes samassa nimessä, mutta vanhat tekstit säilyy, sillä niillä on tämän lomailunkin aikana riittänyt lukijoita. Kova olisi halu laittaa ulkoasu uuteen uskoon, mutta se tarkoittaa jokusia unettomia öitä, joihin olen kyllä valmis kunhan inspiraatio iskee. Aloitetaan kuitenkin tavallisista asioista ja potkitaan muhun vähän virtaa ja intoa.

1. Merillä on tullut seilattua aivan riittävästi ja näen yhä painajaisia näiden reissujen matkapahoinvoinnin ja darran yhdistelmistä. 2. Olen kerännyt hyvää tahtia lisämassaa, sillä ruoka on hyvää 3. Paita ja perse 4. Ystäviä ja pirskeitä ei voi koskaan olla liikaa

3 kommenttia :

  1. Ihanaa että palasit tänne takaisin :)! En ikinä muistanut sitä uutta/nyt edellistä blogia pistää kirjanmerkkeihin ja sain sitä haeskella, mutta tämän blogin nimi painui aivojen syövereihin kun olen lukenut niin pitkään :D Kivaa, että olet saanut intoa enemmän kirjoitella :) Olet yksi lempibloggaajistani!!

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan