13. syyskuuta 2014

Peruspäivä

Ei tohon melkein kesään osaa suhtautua millään tavalla. Hetken paistaa aurinko ja hikoilet ku pieni porsas nahkatakissas ja minuutin päästä joudut kiristään huivia kurkun ympärille. Pahimmassa tapauksessa saat kantaa sateenvarjoa laukussa 24/7. Kriiseilen siis vaatteiden kanssa kun ei se kunnon syksy vielä tullutkaan. Jopa kuvassa näkyvä pusero on vuorensa vuoksi ollut liian lämmin, mutta menköön, sillä se on ollu liian kauan unohduksissa ja luultavasti myyn paidan pian eteen päin. Heitin siis hyvästit.

Peruspäivän tästä tekee taas tää shoppailu... Hienosti oon säästelly alkukuun ajan, mutta nyt sitten kun ohimennen menet hakemaan jotain tärkeää, teetkin pieniä löytöjä ja keksit jotain pakko-saada-juttuja. Mun suurin pahe ja kompastuskivi on selkeästi Saiturinpörssi, koska ne hinnat, mutta myöskään Seppälään ei pitäisi eksyä.


pusero Ebay | nahkahousut H&M / kirppis | tennarit Bisters | huivi kirppis


En tiedä miksi menin Seppälään, vaikkei se ole edes kauppareittini varrella, mutta sieltä hyvinä löytöinä lastenosastolta harmaat collegehousut 4€ sekä aurinkolasit (millaset mulla on jo ennestäänkin ja on muuten parhaat!) 1€. Halpaa kuin porkkana, joten suon itselleni anteeksi.

Sain tossa yksi yö idean, että pakko saada tälläinen t-paidanmallinen crop top, mutta ehkä luotin liikaa siihen, että ne olisivat loppuunmyyty. No löytyihän se ja hintaa 4,95€ sekä puuteri (koska edellinen löysi uuden omistajan Tivolista) muutamalla eurolla. Hiuslakkavinkki kaikille! Tämäkin purkki Saiturinpörssistä 1,95€ eli suosittelen käymään välillä. Mulla on jo melkoinen valikoima hiuslakkoja ihan vain noiden tarjousten vuoksi.


Tämä päiväpeitto on todellinen vahinko, mutta se itseasiassa pelasti mun koko viikon! Oon viime aikoina suunnitellut kodin sisustusta hieman ja kyrsiintyneenä kattellut päiväpeittojen hintoja, joten en ehkä meinannut uskoa silmiäni kun näin tän paketin kyljessä poistotarran ja 15€-hintalapun. Kävin hakemassa Tarjoustalosta vain pyykinpesuainetta ja wooooooot törmään tähän?! Piristää ja valaisee kummasti tätä mun asuntoa ja olen askeleen lähempänä uutta kivaa sisustusta.

2 kommenttia :

  1. ooo oo mistä tarjoustalosta, ei noita ois jääny yhtään jäljelle?? oon ettiny just tollasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arabianrannasta ja oli viimeinen :( siks aattelinkin hinnan olevan väärin

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan