18. syyskuuta 2014

Ebaysta

Jälleen kerran mun teki mieli otsikoida postaus härskillä ja huonoa huumoria osoittavalla tavalla, mutta päädyin vähän neutraalimpaan vaihtoehtoon. Tämä postaus käsittelee siis Ebaysta tilattuja iphonen suojia/kuoria/vastaavia hyödyllisiä asioita. Aloitetaan juttu kuitenkin varoittavalla esimerkillä, joka on lyhyt tarina mun ja mun uuden iphonen alkutaipaleesta

Elokuun lopulla tein sijoituksen ja lupasin vaalia uutta puhelinta kuin omaa lasta, sillä edellinen iphoneni varastettiin Tivolissa noin puolivuotta sitten. No noin viikko ostoa myöhemmin juhlittiin Lauran tupareita ja iltaa jatkettiin Tivolissa (täälä on selkeästi joku kirous). Asiaa kaunistelematta, vedin typerät kännit ja unohdin pikkulaukkuni ilmeisesti sohvalle ja on tietysti selvää, että laukku piti sisällään koko mun omaisuuden. Laukkua etsittiin kissojen ja koirien kanssa vielä pilkun jälkeen sekä seuraavana iltana ennen Tivolin avautumista. Kirosin tyhmyyttäni ja heitin puhelimelle hyvästit.


Kultaset paljettikuoret ovat olleet ystävältä lainassa

Muutamaa päivää myöhemmin sain muutaman mutkan kautta tiedon, että eräs tyttö oli löytänyt mun laukun sohvan välistä ja mun puhelin oli tallella! Sain siis laukun ja puhelimen turvallisesti kotiin enkä jaksanut valittaa kadonneesta puuterista yms.

Nyt siis hyvillä mielin olen tilaillut kaikenmoista sälää puhelintani varten. Ensimmäinen hankinta oli tietysti suojakuoret ja niitäkin muutamat. Olen vaihtelunhaluinen, mutta tähän on jopa melkein oikea syy: silikoniset kuoret tuntuvat turvallisemmalta vaihtoehdolta arkikäyttöön, sillä mä olen kömpelö. Mulla on myös äärimmäisen tyhmä tapa heittää puhelin sohvalle tai sängylle ja 8/10 kerrasta puhelin kimpoaa lattialle.. Baariin lähtiessä haluan taas usein laittaa puhelimen taskuun eli kuorien tulisi olla mahdollisimman ohuet ja helposti taskuun sujahtava. Kiva ulkonäkö on vain plussaa.


Valkoiset baarikuoret löytyy TÄÄLTÄ ja syötävänsöpöt silikonikuoret TÄÄLTÄ. Olin myös fiksu ja muistin tilata näytölle oman suojan ja ihan kreivin aikaan, sillä suojassa näkyy nyt jo muutama ruma naarmu. TÄSSÄ suojassa erityistä on tuo peilipinta eli nykyään peili kulkee aina messissä ja tää on osoittautunu baarissa todella käteväksi. 

Luultavasti kuorien tilailu ei tähän lopu ja muutakin sälää keksii tilata, mutta melkein kaiken antaa itselleen anteeksi noilla hinnoilla. Suosittelen siis etsimään puhelinkrääsää Ebaysta ☺

5 kommenttia :

  1. Ihania kuoria! Pitäis itsekin tilata uusia :)

    VastaaPoista
  2. Miten ihmiset kämmii puhelintensa kanssa noin paljon? :D Kaikilla kavereilla näytöt säpäleinä, niitä on varastettu, ne on unohdettu kännissä jonnekin... :D Itselläni on iphone ollut nyt 1,5 vuotta ja täysin kunnossa ilman yhtäkään naarmua tai kolhua(toki nyt muutama ihan pieni normaalinkäytön jälki). Joskus olen minäkin ollut kännissä kuin käki ja aina on tavarat tallella :D Koitahan nyt pitää puhelin turvassa kun on noin kivat kuoretkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen miettinyt tätä koska ei mulla koskaan ennen ole ollut mitään ongelmia puhelimien kanssa. Eiköhän se puhelin nyt pysy tallessa kun tiedostaa tällänen uhkan :D

      Poista
    2. mullakin on ihan vasta tän vuoden puolella tapahtunu tällasia juttuja vaikka oon pahimpia perseitä vedellä kyllä sillon teini-ikäsenä. jotenki ne tavarat silti aina pysy mukana että ehkä musta on tullu jotenki liian huoleton nyt kamojeni kanssa... esimerkkinä kadotin viime vklp mun KOKO laukun. en baari laukkua siis vaan ihan sen jossa siis oikeesti oli mun koko elämä, ite en ainakaan baari laukkuun saa mahtumaan kauheesti tavaraa niin se ei ois kirpassu edes niin pahasti. laukussa oli tietty puhelin, lompakko kaikkine kortteineen, passi eli mun ainut henkkari, lääkkeet, kaikki meikit mitä käytän säännöllisesti, avaimet, yms muuta mitä ois pitäny sit käydä ostelemassa uudestaan eli perus harjaa ja hajuvettä yms. mun onnekseni se sitten löyty sieltä baarista vaikka olin sen kanssa viimeks ollu jo baarin ulkopuolella. hieman säikähin, mut kai tällaset opettaa sit olemaan huolellisempi ettei sit oikeesti käy jotain tosi kauheeta joskus kun vetää kauheet perseet...

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan