9. heinäkuuta 2014

Viikonloppu osa. 2 Summer Cruise

Lauantaille mulla ei vielä viime keskiviikkona ollut mitään suunnitelmia, mutta kavereiden yllytyksestä ja rohkaisusta johtuen oli kello soimassa aivan liian aikaisin, jotta ehtisimme risteilemään. Kyseessä oli Venuen ja Playgroundin tämän kesän toinen Summer Cruise eli yksinkertaisesti vain reivit vetten päällä. 


crop top H&M | skaterskirt Ebay | aurinkolasit Ebay

Risteilypäivälle ei olisi ehkä voinut sattua parempaa säätä, sillä aurinko möllötti taivaalla koko sen 6 tunnin ajan, jonka seilasimme Helsingin edustalla herättäen pahennusta sekä naurua muissa veneilijöissä. Etukäteen pelkäsin laivan olevan liian täynnä, mutta hyvin sinne mahduttiin, vaikkakin tanssilattialla oli koko illan ajan ruuhkaa. Muutenkin jäi hyvät fiilikset tälläisestä hieman speciaalimmasta bileillasta.

Risteilylipulla olisi päässyt vielä illalla Venuelle jatkamaan iltaa, mutta meidän seurue jämähti kotiin lämmittelemään ja mun osalta illan päätti varmaan hiilaripommi (makaronia, voita ja valkosipulia), jonka jälkeen jaksoin juuri ja juuri kävellä kotiin. Hyvät olivat kuulemma myös iltabileet olleet, mutta olen tyytyväinen omaan juhlasuoritukseeni, sillä tässä lähiviikkoina on kyllä juhlia luvassa.


toinen ja neljäs kuva täältä

3 kommenttia :

  1. Heippa, hauska törmätä taas blogiisi! Muistaakseni olit viimeksi vielä brunette (?) kun tätä lueskelin :D Täytyypä taas jäädä selailemaan

    Anna / livetolove-anna.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah tervetuloa takaisin, mä itseasiassa muistan sut! :D tosin luultavasti mulla on ollut silloin viimeksi mustat hiukset koska mulle ei oo ollut ruskeita koskaan :)

      Poista
  2. Mukavan näköistä tuolla ja oot kyllä nätti (:

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan