3. heinäkuuta 2014

Conversekokoelman kasvatus


toppi Lindex | housut Dr.Denim / House of brandon

Musta alkaa tuntua, että pian voin heittää muut kengät mäelle ja omistautua converseilleni. Harvemmin sitä kotoa lähteissä viitsii enää muuta jalkaansa laittaa, sillä ne sopivat joka asuun, kestävät helteet, sateet ja tanssilattiat enkä saa niistä ainoatakaan rakkoa toisin kuin minkä tahansa muiden tennareiden tai ballerinojen kohdalla.

Mulla ei varsinaisesti ollut nyt mitään tarvetta uusille kengille, sillä toukokuussa kokoelma kasvoi uusilla ja ehjillä mustilla sekä varrettomilla valkoisilla tennareilla. Minkäs siinä teet kun eteen pomppaa kengät, jotka on pakko ostaa? Törmäsin vahingossa tori.fi:ssä mustiin nahkaisiin converseihin, joista olen hetken haaveillut. Hintaa oli sopivasti ja käyttökertoja ilmeisesti vain muutamia, sillä erityistä kulumaa ei kengissä ole.

Nämä pääsevätkin sitten luultavasti koko viikonlopun kestävään reivitestiin eli tanssia tanssin perään luvassa ja pidetään peukkuja, että jalat sekä kengät pysyy kunnossa.

6 kommenttia :

  1. Mulla on 4 vuotta ollu nahkaconssit ja rakastan niitä. Tietty on kulumaa mut onko ihme kun päivittäin ollut käytössä :D mut kyllä nahkakengät kestää pitkään eli hyvä ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi nahkaset kuulemma kestää kauan käyttöä, vaikka kyll mun vanhat tavallisetkin kestivät pitkään :D katotaan kauanko näillä talsitaan

      Poista
  2. Mä justiin tuhosin juhannuksena festareilla mun ainokaiset conssit :D Ois pitäny arvaa et ei ne neljän päivän himosta kestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nice oliko uudet vai reissussa jo rähjääntyneet? :D mun kenkien on kyllä parasta kestää vuosia.. :D

      Poista
  3. missä kisu on ku ei oo näkynyt kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tallessa on ja ig:n puolella pyörii useammin :D

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan