18. kesäkuuta 2014

Kynnet ja ripset kuntoon

Olen tainnut olla kesälomanvietossa myös kauneusjuttujen osalta, sillä muutama viikko sitten oli pakko päästä kynsihuoltoon. Mulla on paha tapa päästää kynnet liian pitkiksi ja sitten vain niks naks ja baari-illan päätteeksi kynnet ovatkin hieman joustavampaa mallia. Huollossa kynnet jätettiin värittä, sillä halusin päästä kokeilemaan uutta kaksipäistä kynsilakkaa ja lopputuloksena mulle aika vieraan väriset, mutta todella söpöt kesäkynnet unohtamatta pientä blingiä.

 
Ripsienpidennystauko oli vähän tahaton, sillä olen edelleen sitä mieltä, että ripset helpottavat mun elämää ja varsinkin näin kesällä. Jouduin pääsykokeiden vuoksi perumaan huollon ja tämän jälkeen ripsihuoltajalla oli hieman ruuhkaa, joten muutaman viikon vietin ripsettömänä. Ankeeltahan se ripsiväri näytti ja nyt on helppo hymyillä kun ripset, ja oikeastaan koko naama niiden myötä, on juhannuskuosissa

Ripset ovat jälleen 8-12mm pitkät ja Maria käyttää niistä nimistystä 2D-ripset eli yhteen omaan tulee kaksi kevyttä kuituripseä.

 
Vähän extrana viikonlopun melkein-asukuva eli uusi Seppälän babypink toppi (kiitos lahjasta♥), mutta pääpointti taisi olla toi mun hiuspehko. Siitä ei ole oikeasti edes kauaa kun leikkasin sen lyhyen polkan ja pääsin kuivista latvoista eroon, mutta nyt hiukset näyttävät ja tuntuvat kaipaavan saksia. 

4 kommenttia :

  1. Nätit on räpsyttimet ja toi toppi on kyl ehottomasti munki mieleen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ripset on niin nätit et niitä tuijottelee välillä huvikseen :D ei auta vaan pitää taukoa enää noiden huoltojen kanssa

      Poista
  2. Sulla on ihanan väriset silmät :)

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan