8. toukokuuta 2014

Vaalijuhla-asu ja uudet conssit


pusero Seppälä | housut kirppis | ballerinat H&M / kirppis | nahkatakki Seppälä | 
laukku Ebay | aurinkolasit Ebay

Eksyttiin Lauran ja Onan kanssa eilen Adamsiin vaalikemuihin, vaikkei itselläni ollut mitään mielenkiintoa sitä vaaliasiaa kohtaan toisin kuin esimerkiksi Lauralla, jonka blogista voi lisää vaalijuttuja lukea. Me taidettiin Onan kanssa lähteä paikalle ihan vaan chillaan ja suorittaan viikkoliikunnat tanssilattialla jo näin etukäteen. Oli kuitenkin kiva pukeutua hieman tavallisesta juhlalookista poiketen ja ehkä tämän vuoksi mulla oli varsin täti/puuma-olo jatkoilla The Tigerissa. 

Tarkoitus oli lähteä korkokengissä ja huivi kaverina, mutta 5 minuuttia ennen bussille juoksua, päätin avata hiukset ja saatoin ehkä hieman pelästyä, että miten paljon näytänkään äidiltäni. No täti-look oli kiva ja oon hurahtanut tohon uuteen Ebayn huulimaaliin täysin!


rip


huuto.net 34€

Mun converset ovat tulleet myös viimeinkin tiensä päähän, sillä bongasin huuto.netistä vain pari kertaa käytetyt uudet conssit. Oli jo aikakin, sillä vanhoihin tossuihin puhalsi välillä tuuli ikävästi sisään. Tästä huolimatta en taida raaskia heittää niitä roskalavalle, sillä mulla on niihin hirveän suuri tunneside näiden vuosien jälkeen. Ne conssit on meinaan nähneet monia hyviä bileitä ja tanssilattioita ja jotenkin on ehkä vaikea siirtyä uusiin, joskis huomattavasti siistimpiin, kenkiin.

Oon ilonen, että löysin uudet converset huuto.netistä, sillä tykkään ostaa käytettyä ja ylimääräisen tavaran kierrättäminen on tietysti fiksua. Toki edullinen hinta (34€) oli vain plussaa ja oli kiva kun kengät sai hakea saman tien huudon jälkeen. Alunperin mun oli tarkoitus tilata uudet conssit Ebaysta noin samaan hintaan, mutta siinä olisi postituksessa kuitenkin kestänyt. Nyt siis olen enemmän kuin tyytyväinen!

18 kommenttia :

  1. mistä sä löydät ebaysta consseja? ite oon ettiny tosi monta kertaa eri hakusanoilla mut ei vaan tärppää :D ainakaan ilman sellasia 30 euron postareita. et jos viittit niin haluisitko linkata mulle vaikka ne mitä oot itse katsellut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öm mulla ei oo mitään linkkejä ylhäällä mutta katson aina britti ebaysta eli ebay.co.uk. Hakuun vaan converse ja sit rajaat hakuun vaikka et hinta max 40€ ja vain osta heti-kohteita :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä :) rakastan tota paitaa ja jostain syystä käyttökertoja on ollut ihan liian vähän.. ehkä tänä kesänä!

      Poista
  3. Oi wau! Varsinkin toi huivi-tukka-systeemi on aivan erityisen kivan näköinen sulla.

    Taisit just kirjoittaa mun suhteesta kenkiin, ku mäkään en voi nakata vanhoja kenkiä pois vaikka ne oliskin ihan repaleet ja mulla olisi tilalla uudet ja eheämmät samanlaiset... :D Aina sitä vaan ajattelee, että "kyllä näitä jossain voi käyttää"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Välillä mulla on baarissa huivi päässä mutta tällä kertaa nutturasta tuli niin ruma et oli vaan helpompi avata hiukset :D

      Ja arvaa vaan mietinkö et voisin säästää vanhat conssit vaikka mökki/landekengiksi.. hmm emmä koskaan käy mökillä tai muualla :D se on vaan nii vaikee heittää pois mitään sellasta minkä ois oikeesti aika päätyä roskiin. Ihan älytöntä.

      Poista
  4. hei voisitko auttaa. en tiiä miten päädyin sun johonkin vanhaan postaukseen, mutta osaatko sanoa/muistatko millä värillä oot värjänny nää hiukset: http://somebody-help-me-breathe.blogspot.fi/2012/11/hengailua.html

    noi on niin täydelliset ja oon jo kauan halunnu just ton väriset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värjäsin tollon Naturginin 7.0 sävyllä :) ja esipigmentoin colormaskin caramelillä ettei tullut vihreät hiukset kuten usein tummanvaaleiden värien kanssa käy

      Poista
    2. okei kiitti hirveesti! oon iteasiassa joskus värjänny tuolla naturiginin värillä mutta vissiin vaaleemmalla. ja juu kans ite huomannu esipigmentoinnin tärkeyden...:D vihreethä sieltä ekan kerran tuli haha! mut kiitoooos :)

      Poista
    3. APUA IHANAT HIUKSET :O haluun samanväriset nythetimullekiitos. piti vielä udella että onko noi pidennykset mahdollisesti ebaysta?

      Poista
    4. Noi on rapunzelin ja myös värjätty samaisella värillä :)

      Poista
    5. okei thääänks :) onko sulla btw jo(i)tain luottomyyj(i)ää ebaysta pidennysten suhteen?

      Poista
    6. Mulla on nyt ensimmäiset ebay-pidennykset taas vuosiin ja tätäkään myyjää ei ole tallessa :s kaikki vanhat suosikit ovat jo lopettaneet

      Poista
  5. Ootko ihan hetero? :)

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan