19. toukokuuta 2014

Summertime

Näihin aikoihin alkaa blogit täyttyä biksukuvista eikä mikään ihme, sillä kyllä toi aurinko on saanut jopa mut ajettua ulos. Itseasiassa nytkään ei jaksaisi istua koneella, mutta kyllä sitä hetken kestää samalla kun katselee lätkää puolella silmällä. Pakko kuitenkin kohta taas nousta ulkoileen ennen kuin se ukkonen pamahtaa tännekin.

Makoilin tänään hömppäkirjan kanssa auringossa useamman tunnin ja ehdinkin jo kaverille ihmetellä, että koska oon oppinu nauttimaan itsensä grillailusta? Tavallisesti on liian kuuma, ötökät jää ihoon kiinni ja olo on kuin pienellä porsaalla, mutta tänään mulla oli oikeesti kivaa, vaikka kallio vähän raapikin persettä. Ehkä mä oon viimeinkin löytänyt hyvän chillailugrillailuspotin. Toivottavasti muutkin ovat ehtineet biitsille tai puistoihin tai jos aika ei ole vielä riittänyt auringonottoon, olette sentään käväisseet ulkona.

Huomisen ohjelma näyttää varsin samanlaiselta eli kirja ja tyyny messiin ja kalliolle makoileen kunhan ihon kevyt punoitus vain katoaa.


Alla vielä lauantain bileasu. Päivällä oli jo riittävän lämmin ja meinas taas ahdistus iskeä kun siinä himassa yritin saada jotain fiksua päälle ja hiki vaan virtasi samalla. Yritin pukea Venuea varten jotain tavallista kuten farkut ja t-paidan, mutta hyvä kun farkkuja sai edes jalkaan... Päädyin sitten shortseihin ja kesäkolttuun, joka osoitti taas mukavuutensa. Taitaa olla tämän kesän suosikkipuseroita.

Itse bileet olivat taas ihan ok-kategoriaa eli juhlifiilis oli kyllä ainakin osittain messissä, mutta musiikki ei napannut mua messiin. No ensi perjantaiksi on kuitenkin CLINIC presents MARIO OCHOA & MIGUEL BASTIDA ja jossei silloinkaan nappaa niin kuun lopulta löytyy Floorluvit ja Acesin synttäribileet.

8 kommenttia :

  1. Mulla sama, oon oppinu vasta lähiaikoina nauttii auringonotosta! En yleensä malta ees olla paikoillani puolta tuntia auringossa..

    Tosiaan itsehän oon ollut kipeenä näiden hyvien säiden alettua, toivottavasti jatkuu vielä kauan, ehkä loppuviikosta pääsisin itekki nauttimaan. Oon silti pakottanut itteni jopa ruokakauppaan että saan ees vähän tuntea aurinkoa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on ollut toi et ei vaan jaksa maata! kirjan kanssa sentään viihtyy :P

      Mitä kattelin just ennusteita niin ens viikonloppuna pitäs ainakin olla huippu hyviä ilmoja eli toivottavasti säkin pääset sit aurinkoon! :)

      Poista
  2. Ihan yli makee paita!! Mistä se on?:) oot kyl niin hirmu kaunis tos alimmas kuvas että!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Seppälän löytöjä tämäkin pusero :)

      Poista
  3. Mistä tuo ihana löysä paita on? :)

    VastaaPoista
  4. Mistä tuo paita, ihana. Jos ebaysta, niin viitsitkö linkata kohteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olisikin! Seppälästä viime vuonna mutta ebaysta löytyy kyllä varmasti samantyyppisiä huituloita :)

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan