3. toukokuuta 2014

JT Beauty Outletin pelastus mun hiuksille

JT Beauty Outletin Jonna lähetti minulle yhteistyön merkeissä yllätyspaketin, joka sisälsi Matrixin tehohoitoja, Kamill:n käsi- ja kynsivoiteen sekä Constance Carrollin ripsivärin. Yllätyspaketit ovat aina vähän jännittäviä, sillä ei voi tietää mitä odottaa ja tällä kertaa ripsiväri oli hieman ehkä minulle turha, koska tällä hetkellä minulla on ripsienpidennykset. Onneksi pienen harjan ansiosta ripsiväri sopii alaripsiini hyvin. Sen sijaan tehohoito löi mut täysin ällikällä ja sai mut harmittelemaan, miten pahasti olen aiemmin aliarvioinut tehohoidot ja muut aineet.

Paketista saamani Matrix Biolage Hydratherapie Cera-Repair Moisturizing Treatment on siis tässä lyhyen kokeilun aikana osoittautunut kullanarvoiseksi. En ole ikinä osannut kommentoida hoitoaineita ja tehoaineita tai ollut edes niistä kiinnostunut, vaikka mulla jos kellä olisi syytä.

Mun hiusten latvat ovat vaalennusten ja riittämättömän leikkaamisen jäljilta hyvin kuivat ja erityisesti föönaamisen jälkeen todella rumat ja pörröiset. Nyt kolmen käyttökerran jälkeen hiukset ovat föönaamisen jälkeen näyttäneet ja tuntuneet jopa sileämmiltä kuin koskaan aiemmin suoristusnesteiden ja suoristusrautakäsittelyn jälkeen. Ensimmäisillä kerroilla levitin aineen aivan koko päähän, mutta nyt on huomannut, että parempi käsitellä vain kuivat latvat, etteivät hiukset mene liiskaan.

Tämä aine on siis tavallaan avannut mun silmät, sillä nyt vasta tajuaa, että sitä tosissaan voi tehdä jotain niille korpuille latvoille ja miten erinäköiset hiukset voivat olla. En vain tiedä pitäisikö näiden tehohoitojen loputtua testata jotain uutta vai pysyä tässä hyväksi koetussa aineessa. Mulle saa heittää vinkkejä hyvistä tehohoidoista ja muista hyväksi koetuista aineista ☺


JT Beauty Outlet (klik) on vuonna 2010 perustettu suomalaisessa omistuksessa oleva kosmetiikkaan erikoistuva liike, joka toimii kuitenkin Englannista käsin. Tämä taas tarkoittaa tavallista runsaampaa ja edullisempaa kosmetiikkavalikoimaa, josta löytyy mm. Soap & Glorya, Calvin Kleinia, Revlonia sekä Revilashia.

Toimitus tapahtui aivan muutamassa päivässä ja alle 50€ tilauksen toimituskulut ovat aina 4,95€ tilauksen koosta riippumatta. Koska postitus tapahtuu Lontoosta, ei tilaajan tarvitse pelätä tullimaksuja.

TÄÄLTÄ VERKKOKAUPPAAN

http://www.jtbeautyoutlet.fi/

2 kommenttia :

  1. Kiitos vinkistä toi voisi tehdä munkin hiuksille hyvää!

    VastaaPoista
  2. Onpa tuolla kallista. Tigin twinit saa suomesta 20-30e halvemmalla ja esim Paul Mitchellin skinny serum on jopa Stockmannilla kympin halvempaa. Mistähän toi nimitys outlet tulee :D

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan