22. huhtikuuta 2014

Kauneusjuttuja

Viime viikolla tuli vietettyä kokonainen päivä tyttöhömpötyksien parissa valmistautuen pääsiäislomaan. Tietysti pieni hemmottelupäivä teki ihan hyvää siinä kiireen ja stressin keskellä, joten pitää jatkossa muistaa huolehtia itsestään hieman useammin. Edellisestäkin kynsihuollosta oli ehtinyt kulua mukavat kaksi kuukautta ja kynnet olivatkin taas sen näköiset, hups.

Päivä alkoi solariumilla, sillä edellisestä käynnistä oli ehtiny kulua yli kuukausi ja iho alkanut kalveta. Olen koko talven kattellut meidän kaveria Jonnea kateellisena, sillä kaveri on aina niin ihanan ruskea ja ite en pääse lähellekään samaa edes kesäisin. Tälläkin kertaa kävin Malmin Fresh Solarium Clubilla, joka siis on ollut pitkään jo suosikkini happy hour-hintojen ja tehokkaiden solkkujen vuoksi. Tulevaisuudessa tarkoitus olisi siirtyä käymään jossain lähempänä keskustaa eli saa heittää vinkkiä kantakaupungissa sijaitsevista suosikkisolkuistanne!?


Kynnet kävin laittamassa jälleen Malmi Nails-liikkeessä eli mä tosiaan annoin uuden mahdollisuuden, vaikka viime kerta menikin pieleen. Tällä kertaa kynteni huolsi mukava ja tarkka nuori tyttö, jonka kädenjälkeen olen aina ollut tyytyväinen. Lähdin siis tällä kertaa kotiin erittäin tyytyväisenä kynsien pituuteen, malliin sekä asiakaspalveluun eli eiköhän sitä ensi kerrallakin menen hänen luokseen hyvillä mielin.


Ripsienpidennykset tekivät pitkästä aikaa paluun, sillä kesä saapuu ja haluan vähentää lopettaa meikkaamisen ja samalla kuitenkin näyttää ihmiseltä. Löysin jo hetki sitten facebookin kautta ripsiä tekevän Marian, jonka luokse siis päädyin kaikkien ripsikuvien vakuuttamana. Sain häneltä luvan jakaa hänen fb-ryhmän, jonka kautta voitte ottaa yhteyttä mikäli olette kauniita ripsiä vailla eli TÄÄLLÄ ryhmä ja TÄÄLLÄ IG-tunnukset jos kuvien katselu riittää.

Mulla on kokemuksia niin hyvästä kuin huonoista ripsistä, mutta nämä olen rankannut parhaimmiksi, sillä toivoin mahdollisimman näyttäviä ripsiä ja sain kauniit ja kestävät volyymiripset. Omat ripseni ovat luonnostaan aika hennot, joten Maria käytti maltillisesti 8-12mm ripsiä ja vain ulkonurkkiin kiinnitettiin muutamia ohuempia 13mm pitkiä kuituja. Olen oikeastaan vähän yllättynyt siitä miten hyvin nämä ripset ovat pysyneet, sillä aiemmat pidennykset ovat kyllä irtoilleet hieman jo ensimmäisen viikon aikana. Nyt on kuitenkin viikko takana ja ripset näyttävät samalta kuin laiton jälkeen, mutta katsotaan 3 viikon kohdalla, jolloin mulla tavallisesti on ollut jäljellä kaksi kaljua silmää.

6 kommenttia :

  1. Kauanko olet yleensä solkussa ja montako kertaa käyt että näkyy rusketus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään olen noin 12min ja rajat mulle tulee 2 käynnin jälkeen. Tosin nykyään mulla on kyllä ympärivuotinen rusketus :)

      Poista
  2. Ootko "tavallisessa" solkussa yhtä kauan vai tehosolkussa vaan ton 12min?
    Koska mä käyn tavallisessa (ei siis oo millään tavalla teho(?) eli ihan normaali :D niin 2 kertaa ja oon sen 19min. Siellä sanottiin että voi huoletta olla sen 10-15min ekalla kerralla ja sit tokalla voi olla 20min.. niin mietin vaan että onkohan tuo kuitenkaan ihan luotettava kerta säännöissä kuitenki lukee että kerralla esim. 3min, sitte 5min, jne.. :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikanaan olin aina 20min mutta nykyään pohkeita polttaa ja oon niin herkkis kuumuudelle et toi 10min saa riittää oli laite mikä hyvänsä :D Mut niin kyllä ton 20min voi ihan huoletta olla noiden ensimmäisten käyntien jälkeen.

      Poista
  3. Laittaako Maria himassa ripsiä vai ihan jossain liiketilassa? :) On kyl kivan näköiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotonaan ja oma huone ripsienlaitolle :)

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan