3. huhtikuuta 2014

Humppamimmi

Joku on ehkä kiinnittänyt huomiota bilepostausten vähenemiseen tai lähinnä tiivistämiseen. Joskus mulla oli tapana kirjoittaa juurta jaksain jokaisista juhlista erikseen ja tämä sai monet lukijat vinkumaan ja avautumaan, lähinnä anonyymisti, mutta ei nää mua häirinneet, sillä oma blogi ja omat säännöt. Nyt musta kuitenkin tuntuu, että olen löytänyt itselleni sopivan tavan ja sopivat aiheet joista kirjoittaa eli tyyli- ja kauneusjuttuja lähinnä. Tarkempi omasta elämästä kertominen on tipahtanut myös pois, sillä mulle tänne kirjottelu on harrastus, jossa aivot ja mieli saa levätä. On ihanaa saada postata itseä kiinnostavista hömppäjutuista, sillä mä lueskelen jopa lueskelen omia juttuja aika usein.

Mutta palatakseni bileisiin... Niitä aina tulee ja menee ja mä olen useimmissa enemmän kuin mielelläni mukana, mutta melkeinpä voisin ohjata teidät aina viikonlopun jälkeen Lauran blogiin, josta suurella todennäköisyydellä löytyy infot ja fiilikset meidän menemisistä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan