11. huhtikuuta 2014

Happy again

Mieliala on alkuviikon avautumisen jälkeen kohentunut huomattavasti ja olo on vähemmän toivoton kuin pitkään aikaan. Alkuviikosta koko maailma tuntui olevan mua vastaan, mutta kuten Mikakin mua lohdutteli, kääntyy kaikki aina hyväksi. Tällä hetkellä ei vituta edes se, että keittiön pistorasiat eivät toimi ja jouduin kantamaan mikron mun huoneen lattialle tai se, että flunssa puskee niin kovana päälle, että yötkin menee valvoessa nenäliinojen kanssa. Jostain kummasta sain myös energiaa siivota kaikki laatikot ja vaatekaapit turhasta omaisuudesta. Naiset ja naisten mielialat...

Lisäksi mulla on viikonlopusta hyvät fiilikset, sillä luvassa on pitkästä aikaa pelkkää chillailua! Okei, lauantaille olisi myös Pussy eau de Clubin bileet KLIK, joissa voisi rauhallisissa tunnelmissa pyörähtää, mutta muuten jätetään biletys pääsiäiselle. Pakko tässä onkin kerätä voimia, sillä ensi viikolle olisi kolmet pakolliset bileet sekä kasa sekalaisia jatkojuttuja, mutta näitä keikkoja on kyllä jo kuukausikaupalla odotettukin.

Huomenna päivällä mut löytää, toivottavasti Ennin kanssa, sillä Laura feidas :(, Indiedaysin Bloggers' Inspiration Days -tapahtumasta, jota olen odottanut innolla. Viime vuoden tapahtuma tuli aikanaan monesta blogista tutuksi ja huomisen ohjelma näyttää todella mukavalta eli hieman mun tavallisesta lauantaista poikkeava päivä edessä.


nahkatakki Seppälä | huivi kirppis | laukku Ebay | aurinkolasit Budgetsport | kaulakoru H&M | 
pusero Ebay | housut Seppälä | converset serkun

6 kommenttia :

  1. linkkiä puseroon? :)

    VastaaPoista
  2. Mistä yleensä selaat Helsingin tapahtumia? Siis muitakin kuin biletapahtumia (vaikka jokin koostesivu niillekin olisi tosi kiva, käyttääkö kaikki pääsääntöisesti Klubitus.orgia?). Oon muuttamassa syksyllä Helsinkiin (jee!) ja musta ois tosi kiva lueskella aina jostain sivulta Syö Helsinki -viikoista ja muista tapahtumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höm pakko tunnustaa, että mun tietopankkina toimii yleensä Mika tai facebook... Mutta mitä nyt tässä intouduin katselemaan niin ainakin seuraavista osoitteista voisi löytyä kaikkea kivaa ja hyödyllistä :)

      http://www.visithelsinki.fi/juuri-nyt/tapahtumia/helsingin-tapahtumahaku
      http://www.stadissa.fi/

      Poista
    2. Ps. loistavaa, että sutkin saadaan näille nurkille! ;)

      Poista
  3. noi sun hiukset on kyl tosi kivat :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itsekin tykästynyt odotettua enemmän ja on vähän toi pidennysten käyttö jäänyt vähälle :)

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan