28. maaliskuuta 2014

Onko paha jos taas kirjoittaisi otsikkoon jotain pink pinky pinkie - läppää


tekonahkatakki Seppälä | pusero H&M | housut Gina Tricot | tennarit Spirit Store |
 laukku Ebay | aurinkolasit Budgetsport

Joo kyllä se pinkki kuuluu aina vaan mun kevääseen heti kun osaan vain irroittaa mustasta. Yllä asukuva vissiin maanantailta, jolloin pyörin keskustassa nauttimassa keväästä ja hieman ehkä vaatekauppojen kevätmuodista... Tällänen kiertely ja ikkunashoppaillu kasvattaa pakko saada-listaa, mutta onneksi tässä on vielä jokunen kuukausi ennen kesähepenekelejä.

Alla muutama ostoskuvat, jotka ovat pahasti jääneet pyörimään tielle, sillä mihinkään postaukseen niitä ei ole osannut tupata. Pinkkikultainen rannekoru on Citycenterin Spirit Storen loppuunmyynnistä  ja hyvään aikaan tuli bongattua, sillä vain muutamaa päivää aiemmin tuli klikkailtua Ebayn ostoskoriin tälläinen mustana, valkoisena sekä pinkkinä eli nyt on ainakin yksi hankittava vähemmän.

Uudet korvakorut jo vilahtivatkin täällä aiemmin, mutta tässä vielä parempi kuva. Näistä on tullut mun juhlakorvikset, sillä ovat nätit ja mun tyyliset piikkeineen ja blingeineen, mutta ei näitä yötäpäivää auta pitää. Olen vissiin niin villi unissaan pyörijä, että korvalehti ärtyy.


Spirit Store 4,90€


Ebay ~ 3€

Ja viimeisenä!
Baby is back! Smiley ehti olla poissa noin puolivuotta ja heti korun kiinnityksen jälkeen tuli niin kotoisa olo. En ollut edes osannut ikävöinut koko lävistystä, mutta nyt tuntuu, että se todella on osa mua ja mun identiteettiä. Taas sitä tunnistaa itsensä kun hymyilee peilin kautta ja samaa taisi Laurakin sanoa, että taas näytän itseltäni.

13 kommenttia :

  1. taitaa olla väärän sävystä meikkivoidetta tossa vikassa kuvassa vasemmalla puolella ylähuulen yllä? :-D suht oranssia:) iteki kävin citycenterin spiritissä, melkein ostin ihanan clutchin mut ne myyjät oli tosi teinimäisiä ja jotenki teennäisiä (odotin vuoroa kassalle) nii meni niin maku että jätin laukun sinne:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään hajua meikkivoiteesta sillä mulle ei näy mitää oranssia vain joku varjo :D mutta hyvin mahdollista, kuva on viime syksyltä.

      Joo myyjät oli vähän joo "energisia ja palvelualttiita", mutta se ei onneksi estänyt mun shoppailua ja kävin vissiin seuraavalla viikolla uudestaankin :D

      Poista
    2. En usko tuon johtuvan meikkivoiteesta, sillä kuka nero laittaa huulien ympärille eri sävystä meikkivoidetta kuin muualle ? muualta kuitenkin tasainen ja ihon sävyinen, joten luulisin tuon "oranssin" johtuvan valosta/varjosta. :D

      Oi vitsi oon kade kun sulle sopii toi pinkki väri niin hyvin ja vielä katkerampi oon sun ihanan valkoisista hampaista :o ♥

      Poista
    3. Haha kiitos ♥ pinkkiä käytetään vaikkei sopisi (jopa silloin kun on punaiset hiukset!) ja hampaat on valkaistu niillä valkaisuliuskoilla eli vähän ulkonäön korjailua tässäkin :P

      Poista
    4. siis toihan on vaan varjo... :D selvästi. mitä hittoa, outoihin asioihin kyllä huomiota kiinnitetään.

      Poista
    5. :D ei sitä tiedä mitä jengi kuvittelee mun tai muiden lätkivän huulten ympärille

      Poista
  2. Oi vitsi, kauankohan loppuunmyynti jatkuu muistatko yhtään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään hajua :/ en ole tainnut nähdä missään aikatauluja eli saattaa olla niin kauan, että tavarat on myyty pois :)

      Poista
  3. Tuo tunneli on ihana!
    ...Tulee melkein haikeus että annoin omien korvavenytysten palautua normaaleiksi :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää venytykset on hieman koukuttavat.. päivittäin ajattelee että jos sitä vielä millin tai pari jatkaisi :D Ja korut on nii kivoja että siksi ei tule luovuttua.

      Poista
  4. Taas yks upea asu ja ihania ostoksia:) nainen, sulla on upee tyyli:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jaksat aina käydä kehumassa.. :3

      Poista
  5. Kumpikin lävistyskoru on todella kaunis. Noi on itseasiassa (smiley ja venytys) sellaisia, mitä oon itekin miettinyt monesti että pitäisikö vai ei, mutta toistaiseksi olen ainakin pitänyt harkinnassa. :D Ehkä joku päivä.

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan