12. helmikuuta 2014

Pettymys kynsihuollossa

Tavallisesti pidän blogini mieluusti positiivisissa asioissa, sillä itse en ainakaan tykkää lukea blogeista negatiivisia avautumisia ja turhaa ruikutusta. Nyt kuitenkin koen tarvetta kertoa asioista niin kuin ne ovat menneet ja valitettavasti en keksi asiasta juuri mitään positiivista, vaikka tietysti haluaisin ihan vain huonojen asioiden vastapainoksi. Tavallisesti olen vähän hälläväliä-tyyppi enkä ehkä valita pikkujutuista, mutta nyt on pakko avautua.

Olen viime kuukaudet huollattanut kynteni Malmi Nails - liikkeessä täällä Malmilla ja TÄÄLTÄ teidän on mahdollista lukea aiemmista fiiliksistäni, jotka ovat olleet varsin positiivisia. Huolto on ollut nopeaa, siistiä ja edullista eli on ollut helppo ja mukava mainostaa heidän liikettään. En olisi uskonut, että tarvitsee valittaa, mutta koen sen valvollisuudeksi aiemman hehkutuksen vuoksi.

Kynteni huolsi tänään ensimmäistä kertaa liikkeen omistaja (?) eli vanhempi nainen, joka on jo edellisillä huoltokerroilla vaikuttanut äksyltä, mutta tänään asiat tuntuivat olevan hänellä hyvin huonosti. Olin juuri ja juuri ehtinyt istua alas kun kommentoitiin, etten saisi lakata kynsiä ennen huoltoa. Huolto itsessään hoidettiin hyvin rivakasti ja huolimattomasti naisen juostessa vähän väliä puhelimeen ja kassalle. Tämä aiheutti sen ettei nainen aina muistanut mihin kynteen ja huoltovaiheeseen oltiin ennen keskeytystä jääty.
Ymmärrän kyllä keskeytykset ja muutkin virheet ovat inhimillisiä, mutta siinä kohtaa kun mun kynsinauhat vuotaa verta eikä asiaa edes pahoitella, mäkin loukkaannun hieman. Suurinta närää mussa kuitenkin aiheutti huolimaton viilaus ja muotoilu eli mulla on tällä hetkellä 10 eri mallista ja mittaista kynttä, jotka todennäköisesti joudun itse vielä tänään muotoilemaan. Asiaa ei korjattu, vaikka huomautin itse, että "tuolta voisi lyhentää ja tuolta pyöristää". Huoltajan kommentti asiaan oli "Ei sieltä voi viilata, sinulla on vino sormi." Hei c'moon nyt.

Lopulta oli pakko sanoa, että antaa asian vain olla ja eiköhän tämä huolto ole tässä. Jopa muut asiakkaat katsoivat ihmetellen naisen asiakaspalvelua, mutta ei kai siinä mitään voi jos ei palaute ja kommentointi auta. Harmillisen paha maku jäi suuhun, vaikka ennen kaikki on sujunut todella hyvin. Ajattelin varata vielä yhden huoltoajan kyseiseen liikkeeseen ja ehdottomasti eri tekijälle, mutta mikäli asiat eivät mene silloin paremmin, on aika etsiä uusi kynsien laittaja.

Positiivista lienee se, että seuraavaan huoltoon on aikaa ja mä en kuole näihin huonoihin kynsiin!

4 kommenttia :

  1. laittasit ihmeessä kuule kuvan vielä niistä kynsistä jos ne on oikeasti todella huonot, tosi harmi, itellä kun tekee aina kerran kahdessa kuussa itselleen geelit niin huomaa ettei kehity siinä niin on joku kynsi eri mallinen kuin toinen, mutta jos asiakas maksaa ja sanoo että haluaa sellaiset niin ei omistaja voi todellakaan siinä alkaa sanomaan että vika on sun vinoissa sormissa ettei sen takia voi viilata sitä tietyn malliseksi? huhhuh.. raivostuttavaa kyllä jos maksaa melko kalliista asiakaspalvelusta eikä sitten saa mitä haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin ottaa kuvaa mut koitetaan vielä lauran kameralla myöhemmin. Tuskin kynsiä tahallaan tehtiin huonosti, mutta kyllähän se ikävältä tuntuu maksaa puolihuolimattomasti työstä ja varsinkin siitä tylyydestä :/

      Poista
  2. Höh! Kuulostaa tosi ikävältä! :( Huono asiakaspalvelu on kyl tosi masentavaa aina. Varsinkin varmaan tuollaisessa tapauksessa, jossa sua itseäsi "muokataan".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, näissä tilanteissa asiakaspalvelija pitäisi keskittyä asiakkaaseen ja hänen toiveisiinsa

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan