18. marraskuuta 2013

Viikonloppu siskon kanssa

Viime viikonloppu oli todellinen sisko-viikonloppu, sillä Laura lähti Tampereelle Sonjan luo kyläilemään ja mun sisko Janita tuli tänne Helsinkiin vapaa viikonlopun viettoon. Ollaan Janskun kanssa nähty viimeksi varmaan viime jouluna ja nyt oli aikaa tulla tsekkaamaan tämä mun uusi kotikoloni Malmilla.

Janita on mua 1 vuoden ja 9kk nuorempi, joten tullaan nykyään hyvin toimeen. Ja paino sanalle nykyään, sillä kun vielä yläasteikäisenä asuimme äidin luona ja jaoimme huoneen, katoilivat toisen vaatteet ilman lupaa, lentelivät kirjat kun riideltiin ja Janita kertoi stooria, että mä olen muka syyllinen hänen nenänvarrestaan löytyvään kyhmyyn. Nykyään meitä yhdistää rakkaus vaatteisiin, kaikkeen tyttömäiseen ja kimaltavaan, juoruihin, kirjoihin ja hömppäohjelmiin.


Perjantaina oli tarkoitus lähteä Skyline-bileisiin, mutta Jansku tuli sen verran myöhään illalla Helsinkiin, että linnoittauduttiin olohuoneeseen sipsien kanssa ja alettiin operoida toistemme hiuksia. Lopputuloksena Janskulla entistä vaaleammat hiukset ja mulla jälleen ompelupidennykset!

Lauantai alkoi tuttuun tapaan kirpparikierroksella ja jatkui kinkkisafkalla ja muulla alkoholishoppailulla. Pienen ruokalevon jälkeen etkoiltiin tyttöjen tapaan eli vaatteita ja kosmetiikka lojui pitkin poikin kämppää ja taustalla pyöri tietenkin joku Prinsessä päiväkirjat-elokuva. Mulla oli meille nimet listalle Tivoliin, sillä tietenkin halusin esitellä siskolle, että missä me oikeen liki kaikki vapaa-aikamme vietetään.


Sunnuntain koomailut päättyivät uuteen shoppailukierrokseen, ruokailuun ja Janitan bussiin saattamiseen ja kieltämättä mulle jäi vähän haikea fiilis kun sisko jäi matkan varrelle ja mä tuli takaisin tyhjään kotiin. Oli hauskaa viettää aikaa ja juoruilla kaikesta ja kaikista, mutta onneksi jouluun ei ole enää kuin muutama viikko ja sitten nähdään taas.

5 kommenttia :

  1. Jestas noi ruoat näyttää hyvältä! Toivottavasti toi alemman postauksen tyyppi saadaan kohta poistettua askista. Löysin kanssa suunnilleen viikko sitten facebookista profiilin jossa oli kuvia mm. mun kissasta ja villasukista kasvokuvien lisäks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aina ei voi ymmärtää tollasia ihmisiä mutta onneksi facebookissa on helppoa ilmiantaa käyttäjätili :)

      Poista
  2. sun sisko on ihan sun näkönen kartsa!!

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan