12. lokakuuta 2013

Holly & Whyte valkoinen neulepaita

Mä oon melkoinen neule- ja villapaitanatsi, koska mikään ei ikinä ole riittävän pehmeä, hyvän mallinen tai näköinen. Aina ne ovat telttoja, kutittavia tai liian lyhyitä. Lisäksi ne saavat mut näyttämään pallolta.

Tänään kuitenkin uhmasin neulepaitavihaani ja sovitin Lindexillä aletangosta löytämääni paitaa, joka vaikutti ensisilmäyksellä riittävän pitkältä ja kerrankin tuntui mukavan pehmeältä mun hyppysissä. Kokoja oli tietysti todella rajoitetusti jäljellä ja olisin kaivannut edes sovitukseen S-kokoa, mutta loppujenlopuksi M oli päällä kuitenkin oikein mukava, muttei kuitenkaan roikkuva. Paidan mallikin oli kiva eli yltää riittävän alas ja on jopa takaa hieman pidempi.

 
Holly & Whyte by Lindex 17,48€

Lisäksi poikkesin kirpparilla ensimmäistä kertaa useaan viikkoon, mutta ostossaaliiksi sain vain Onlyn uudenveroisen untuvatakin, joka on muuten aivan huippu sekä ruman söpöt toppakengät. Just pääsin avautumasta näistä mun talvitakkiongelmista, mutta pakko oli ostaa kun kohtalo sen untuvatakin mun eteeni heitti heti kun siitä on ollut puhe ja 12€ ei ollut paha hinta niin lämpöisesti ja kivasta takista. Kuviakin näistä yritin ottaa, mutta suurteen ripustus- ja valoongelmien vuoksi näette ne sitten aikanaan.

5 kommenttia :

  1. ihana paita! sun blogillas on myös älyttömän ihana ulkoasu ja oot hirmuisen kaunis:)

    ★ http://wildestdreamsnea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana paita. Ja viimeks ku oon katellu sun blogia, niin sulla on ollut vissiin tummat hiukset? Sopii toi blondi kyl sulle tosi hyvin :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Joo tummathan ne jonkin aikaa olivat ja varmaan tulevat vielä olemaankin mutta nyt kaipasin jtn mikä on lähempänä omaa hiusten väriä :D

      Poista
  3. ihana paita!:)

    tsekkaa:
    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan