13. heinäkuuta 2013

Laatuaikaa ystävien kanssa

 Ona on osa meidän tehotyttökolmikkoa

Jokainen tietää, että ystävien kanssa vietetty aika on parasta ja monelle se on itsestäänselvyys. Mäkin olen viime aikoina ylistänyt täällä ystäviä, jotka myös sen ansaitsevat, mutta syynä on se, ettei mulla ole aina ollut siihen mahdollisuutta. Selatkaapa blogia taakse päin ja etsikää juttuja mun ystävistä... Niin.. Niitä on melko vähän.

Kuten ennenkin sanottu, Helsinkiin muuton jälkeen ystävät ovat olleet kortilla ja niiden hankkiminen työlästä, varsinkin mulle, sillä kuvittelin ennen olevani hyvin itsenäinen ja yksin viihtyvä ihminen. Oikeasti hyväksyin tilanteen enkä edes yrittänyt kaveerata ennen kuin tapasin Lauran aivan yllättäen ja loppu onkin historiaa. Lauran myötä kaveripiiri on kuitenkin laajentunut huimasti ja ystävyys joidenkin kanssa senkun vain syvenee tapaamisesta toiseen enkä nykyään voisi kuvitella eläväni samana erakkona kuin vaikka vuosi sitten. Nykyään tarvitsen juttuseuraa ja silloinkin kun ei ole asiaa toiselle, on hyvä vain tietää, että joku tärkeä on jatkuvasti lähellä.

Ystävät ovat siis muuttaneet mua ja mun elämää enemmän kuin olisin ikinä voinut kuvitella.


Tietysti arvostan vanhoja ystäviäni, mutta koska elämä kuljettaa, tilanteet muuttuu, ei ystävyys aina säily samanlaisena. Pidempään tätä blogia lukeneet saattavat muistaa luokkakaverini Julian, jonka kanssa olimme kuin paita ja peppu ja rakastan pikku aasiani yhä, vaikka viime tapaamisestammekin taitaa olla liki puolitoista vuotta. Yhteyttä olemme netissä pitäneet, sillä Julia on tällä hetkellä Rodoksella töissä poikaystävänsä kanssa ja minä täällä kaukana Helsingissä. Lisäksi on ihanaa seurata Julian arkea hänen blogistaan eli en mä sua pikku julia ole unohtanut vaikka joskus siltä ehkä tuntuu ♥

 Mijas, Espanja

 
Erityiskiitos avovaimolle Lauralle joka on jaksanut seistä rinnalla ♥

8 kommenttia :

  1. Kuinka pitkä oot?;o Vai onko toi Ona yyberpitkä:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen joku 163cm ja harvinaisen lysyssä noissa kuvissa mut kyllä Onakin taitaa melko pitkä olla :D

      Poista
  2. Ihania ystäväkuvia ja näkee oikein että teillä on hauskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha yleensä kuvat on senmoisia ettei niitä kehtaa julkaista :D mutta ihania ystäviä on ♥

      Poista
  3. ihania kuvia! oot iha superkaunis:)

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. OLET IHANA <3 ps. sidenote Ona on 176cm

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite ooot! ♥ ja kyllähän tossa sitten vähän pituuseroa on.. mäkin haluan on päälle 170 :(

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan