14. toukokuuta 2013

Elämä on ihanaa

Mä en aio pyytää tätä blogihiljaisuutta anteeksi, sillä olen viime päivät nauttinut elämästä enemmän kuin koskaan. On ollut ihanaa tulla ja mennä miten huvittaa, tehdä kavereiden kanssa mitä mieleen ikinä tulee ja muutenkin vain nauttia onnentunteesta.

On typerää eritellä ystäviä eri kategorioihin, mutta mä olen oikeasti löytänyt nyt sen mun oikean paikan ja oikeat ystävät, joiden kanssa haluaa viettää kaiken valveillaoloajan. Okei, olen nyt torstaista lähtien viettänytkin ja jopa sohvalla nukkuminen on tullut tutuksi, mutta miksipä ei kun ei tässä mitään turhia esteitäkään ole?

Kuten sanottu, hyvässä seurassa on liikuttu ja tässä seurassa on taas tullut tuo R3Din tanssilattia tutuksi, sillä 3päivänä päädyttiin sinne ihan vaan "katsastamaan" meno ja aina oli tarkoitus lähteä hyvissä ajoin ennen pilkkua. Melkein onnistuimme. Päivät menikin sitten mukavasti puistoissa pyöriessä ja ilmoista nauttien, joten en keksi ainuttakaan valittamisenaihetta.

8 kommenttia :

  1. miten tutustuit noihin ystäviis helsinkiin muuton jälkeen, oliko uudesta kaupungista vaikea löytää uusia kavereita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ilman blogia, mä tuskin olisin löytänty edes kunnolla kavereita. eli Laurankin kanssa kohdattiin vain blogien ja EDM ansiosta ja muuten sit kavereita saa vaan tapaamalla kaverin kavereita jne.. :)

      Mutta siis kyllä mä voin sanoa, että täältä on ollut vaikea saada ystäviä ainakin kun niitä ei ole jaksanut etsiä :)

      Poista
  2. oh shit kommentoinkohan äsken Sampon tilillä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhteiskoneen haittapuolia on se, että yritän iskee sua toisen accountilla vieläpä vahingossa. mut salee sampo kyl allekirjottaa ton! oot meidän yhteisbeibi.

      Poista
    2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD hämmentävää

      Poista

Jätä ruusu tai risu, toive tai idea. Kaikki luetaan ja huomioidaan